Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Lååångt musikinlägg

Publicerad 2012-06-23 14:26:00 i Iris - Övrigt,

Jag är en sådan person som lyssnar på musik 24/7, och jag vet att vissa av mina kompisar tycker att jag lyssnar på för mycket musik... (hur det nu är möjligt?)
Jag har väldigt bred musik smak, gillar allt från reggie till hiphop. Enda musiken jag inte klarar av är halvgamla låtar, som är helt uttjatade. Antingen ska det vara helt ny, fräsh musik, eller gamla, klassiska låtar.
Brukar faktiskt få kommentarer om att jag har bra musiksmak, vilket glädjer mig mycket!
 
 
Justin Bieber - Fall
Justin Bieber - Thought of you
 
Justin Bieber är min stora kärlek, precis som 100 miljoner andra tjejers ♥
Är ju då en såkallad Belieber, typ min religion, och JB är min gud.
Detta är 2 låtar från hans senaste album som jag drogar just nu, de är såååå bra!
 
Modest Mouse - The world at large
Ron Sexsmith - Maybe this Christmas
 
Dessa låtar upptäckte jag från The O.C, och var direkt tvungen att leta upp de.
Lyssnar egentligen bara på de för att de är från O.C och jag tänker endast på de ögonblick i O.C som de är med i. Men de är faktiskt riktigt bra ändå, riktigt härliga låtar!
 
Nicki Minaj - Pound the alarm
Gym Class Heroes ft. Ryan Tedder - The Fighter
 
Två relativt nya låtar som jag känner på mig kommer gå heta på radion i sommar.
Detta är två "klassiska" nrj eller the voice låtar som alla kommer ha på spellistan inom en månad.
Hittills är de inte jätte jätte kända, alltså har de inte spelats sönder än, vilket gör de ännu bättre!
 
The Beach Boys - Wouldn't it be nice
Abba - Our last summer
 
Detta är två riktigt härliga gamla låtar som jag älskar. Abba låten älskar jag faktiskt mest för att jag har så starka minnen med den. Åh, när man hör dessa är det nästan så att jag vill leva på den tiden <3 Riktigt goa låtar
 
 

Kommentarer

Postat av: Linn Ingvarsson

Publicerad 2012-06-23 15:13:25

Den kommer från http://www.stromsbergsgard.se/ jag har storlek S (:

Svar: Tackar! :)
equestriancrew.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela