Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Kommentera!

Publicerad 2012-06-19 11:26:56 i Equestriancrew,

Godmorgon alla lovers (and haters)!
Idag ska jag inte göra så mycket, dagens planer finns i ett inlägg lite längre ner.
Dock ska jag inte till grönan, Iris kunde inte.. Men stallet och sen hittar jag väl på nåt annat skoj också!

Men nu till den viktiga punkten i inlägget, allihopa skriv nu!

JAG VILL HA TIPS PÅ INLÄGG, ALLT MÖJLIGT. Slösa 5 minuter av era underbara liv till att sriva nåt som
just DU vill läsa om, var inte lata mina vänner ;)
Kan vara bloggtävling, bildbomb om nåt speciellt, åsiktsinlägg om nåt, ja you name it!
Skriv nu, vill inte se 2 kommmentarer sen okej??

Min reaktion när jag ser alla fina kommentarer, right?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-19 20:31:26

Kan inte alla göra varsitt inlägg där ni skriver bekännelser/sanningar och sånt. Sen skriva om några av era kompisar vad ni har för intressen och sen lägga ut maaasssa bilder! :))) skulle vara grymt ju

Svar: Visst, det kan vi göra :)
equestriancrew.blogg.se

Postat av: Df

Publicerad 2012-06-19 20:32:55

Skulle ni inte kunna göra varsitt inlägg där ni alla skriver några bekännelser/sanningar och sånt. Sen berätta lite om er själva några av era vänner och lägga ut maassa bilder! Skulle vara jätte kul :))

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-19 20:33:15

Oj nu skrev jag 2 gånger

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela