Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you’ve got a thousands reasons to smile

Publicerad 2012-01-24 15:37:48 i Erica - Vardag,

Det kallas typ att man bjuder på sig själv även fast man ser ut som ett missfoster, så att ni vet. haha

Okej, det var skola idag. Gjorde knappt någon nytta där, satt för den mesta delen och snackade med Daniela och Jennifer om typ.. sprutor? Haha, inte bra! Tog iallafall hem matte saker för imorgon har vi matteprov, gud vad jag längtar! nooot.
Min skola är seriöst dum i huvudet, kolla det här är provschemat vi har haft denna vecka:

Mån: So prov
Onsdag: Ma prov
Torsdag: No prov
Fredag: Sv NATIONELLA!!!!!
- Det här är inte okej, nu ska jag bara gå och dö sen ska jag rida. Tjolahopp! /Erica

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2012-01-24 16:53:48

Kika in på min blogg om du har tid! Du kommer inte ångra dig! :D

Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Publicerad 2012-01-24 16:59:19

Svar. Usch ja :(

Vilken tid är det du måste gå upp? :(

Det måste ju vara väldigt segt att aldrig få sova länge :(

Postat av: Cornelia {Foto, häst, vardag]

Publicerad 2012-01-24 18:02:37

Hej! :D

Svara gärna på min fråga jag har till er alla där ute i Sverige! :D Kolla gärna in och svara på den!

Puss o kram!

Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Publicerad 2012-01-24 22:05:52

Svar. Jaha :(

Usch, nu märker jag hur lyckligt lottad jag är som får sova ut! :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela