Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Lite smått och gott

Publicerad 2012-01-30 22:07:35 i Laura - Vardag,

Madera gick helt okej, inte super men tillräckligt bra för att jag ska vara nöjd!
Idag var sista gången för 'terminen'. Nästa termin rider jag bara inte längre på torsdagar utan på måndagar (samma som jag rider i nu) och tisdagar i dressyrspecialen för Lillis också. Är lite nervös såklart, är så sjukt duktiga ryttare i den gruppen. Men är samtidigt jättetaggad och jag tror att det gör att jag utvecklas mycket. Nog om det.

Tisdag: Stallet, sen bestismaya
Onsdag: Osäkra planer.. men vi får se
Torsdag: inga planer
Fredag: inga planer :o
Lördag: Stallet, inga planer !
Söndag: mormor och morfar antar jag

helt sjukt vad jag saknar dig bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela