Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

I don't know what you heard about me but it may be as fake as the bitch who told u.

Publicerad 2012-01-11 13:04:39 i Erica - Vardag,


Åh herre, den som kollar honom ful är ju fan korkad. Mikael Persbrant ♥
Iallafall så vaknade jag för en halvtimma sen kanske, har hjälp mamma med maten och allt. Anledningen till att jag inte var i skolan idag var för att när jag vaknade runt 8 så kunde jag inte ens ställa mig upp, somnade inte förns halv fem innan så hade typ sömnbrist. Vilket mitt lilla huvud inte klarar av så fick väärldens migrän också.
.
Sen så vaknade jag vid halv ett och hipps svipps, så var all smärta borta. Rätt otroligt faktiskt, men sant.
Nä, nu ska jag ta lite mat och kolla på Beck, vad tycker ni om de serierna? I ♥ IT iallafall. /Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela