Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Alla ♥ dag mys med Manitou

Publicerad 2012-02-14 13:47:26 i Erica - Vardag,

Hoppas ni har en bra alla hjärtans dag. Saknar er så det gör ont, vänta på mig så ses vi snart ♥
.
Eftersom att jag är foreveralone i mänskligheten så ska jag spendera dagen med min älskade, fina vän Manitou. Ska köpa morötter, päron, äpplen och lite knäckebröd. Skulle bakat lite till honom men nu har jag inte riktigt tiden till att göra det. Ska åka till stallet snart, ska ta med lite picknick och kolla vilka mera som är hemma som jag kan åka till stallet med. Skriver mera ikväll efter att jag har ridit. Men hoppas ni får en kärleks full dag med den/de ni älskar. Puss! /Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela