Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Softdag

Publicerad 2012-04-25 15:35:22 i Savannah - Vardag,

Hola! Haft en bra skoldag?
Det har jag, ganska chill dag. Slutade vid 2, fick reda på att jag var ledig på fredag, wooopaa!
Men efter det så gick jag hem till mamma med datan, och nu stteer jag här. Ska snart gå hem
till pappa och plugga, har SO-prov imorrn. Kill me slow. Men det ska nog gå bra!
'
Annars så är det finfint! En sak som gjorde min dag lite var att det är 29 skoldagar kvar till
S O M M A R L O V ! Herregud vad man har längtat, helt sjukt. Sen är det slut på friden, betyg here i come...
'
Men nu ska jag dra mig hem mot pappa och plugga, ni får nog en och annan mobilblogg senare, PUSS!
'

Kommentarer

Postat av: Clara - T O P E L I T E

Publicerad 2012-04-25 17:39:35

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela