Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Ridpass på Gilbert

Publicerad 2011-10-28 08:22:59 i Savannah - Hästar,

Tjenare alla!
Då sätter vi väl igång ordentligt nu då..
Måste bara säga att jag tycket att det är helt underbart att man redan har 2 kommentarer när man
kommer in här, bara på några dagar.. Fortsätt så!

Ehm, jag red ju igår, Gilbert som vanligt.
Det kändes super i början, var på honom ganska mycket eftersom att han såg så seg ut med personen som red innan, sp jag tog till och med på mig sporrarna. Jag tycker oftast att han inte är så pass seg så at jag behöver sporrar. Menn han var jättemjuk i framridningstraven, eller vad man nu säger, lättridningen.
Sen i galoppen gick det helt okej, det kunde gått bättre.
När vi började arbeta dom, i arbetstrav, så var han pigg, hade mycket energi. Eller det kanske bara var jag som hade sporrar så att han reagerade bättre, inte vet jag ;)
I stort sett gick det ganska bra!

Tyvärr hade jag ingen som fotade men jag hade en genomtänkt outfit, men
det schabraket har han säkert fler gånger!



igångsättningskursen 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela