Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Erica Anna Lindblom

Publicerad 2011-10-19 22:55:02 i Erica - Övrigt,

That's me!
Jag är en glad och sprallig tjej på 15 bast och mitt intresse är, som alla andras på denna bloggen, ridning. Bor i Bagarmossen med mina päron, syskon och katter. Har ridit i stort sätt ända sen jag var en liten bebis! Mamma hade egna hästar när jag var liten så hade liksom som en liten "ridskola" hemma för mamma. Efter ett par år så började jag på två ridskolor, Enskede Ridsällskap och Skutans Gård. Dock har jag slutat på Skutan nu.
.
Jag rider på Enskede två dagar i veckan, Måndagar klockan 16.00 och Tisdagar klockan 18.00-18.45 eller 18.45-19.30 i dressyrspecialen. Är och tävlar ponnycup en hel del också med laget på Enskede. Sen är jag med i ungdomssektionen och anordnar aktiviteter till alla barn i stallet. Sköter världens finaste häst Manitou nästan alla dagar så jag är i stallet i stort sätt varenda dag. Rider och tävlar klubbtävlingar på världens finaste ponny Zidane rätt så ofta och det är honom jag rider på ponnycuperna när vi är hemma.  Att vara med kompisar och pluggar kan också förekomma.
.
Finns inte så mycket mer att säga, en hel del av er vet säkert vem jag är så.. Men äre någonting ni vill ha förmedlat eller något som är oklart är det självklart bara att kommentera så får ni svaret på en gång! Ni kan kontakta mig på Facebook HÄR.
/Erica


Jag

Jag och min sommarponny Graham i sommras.

Jag och Manitou ♥
Jag och Zidane ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela