Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

tears are words the heart can't say

Publicerad 2011-11-02 21:46:02 i Erica - Vardag,

Sitter just nu och kollar på Grey's anatomy och är helt inne i det. Så detta inlägget kan ta ett tag att skriva inlägget.
Var som sagt på Enskede idag, åkte tillsammans med Josefine och Andrea. Kom dit, gjorde ingenting speciellt, gick runt, kollade när Wilma och andra hoppade, fikade, spelade tecken med Alex, Theres & Maya. Såklart vann jag och femfem ♥

Imorgon ska jag åka till stallet så att jag är där nio, det är skötarfrukost. Sen vid fem så ska jag rida istället för Savannah som är på Gunntorp på ridläger. Tror dock inte att hon har ringt in och sagt att jag ska rida istället för henne, så får nog Gilbert som hon brukar rida dåra.
Orkar inte skriva mer nu, ska kolla klart på tv sen ska jag sova. Så skriver mera imorgon, har ingenaning om jag slaggar hemma eller hos någon annan. Får väll se! 


/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela