Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Tini

Publicerad 2012-05-10 22:19:43 i Laura - Hästar,

Åkte till Tini i eftermiddags!

Sofia och Ella var där för att Ella skulle rida Dip för Natalie. Innan jag fixade iordning honom så hjälpte Sofia mig med att visa fodret och väga upp höet osv medans mamma mockade. Jag sadlade och tränsade honom och gick till ridhuset (eftersom det var så grymt regnigt)

När jag satt upp känndes han lite klämmig och han ville inte flytta för mina skänklar. Det var lite svårt med plats för i början var vi 5 stycken i ridhuset. Värmde upp med alla gångarta i båda varven och fick honom att lyssna. Sen fick han en skritt-paus innan jag tog tyglarna igen. Han känndes jättefin i traven men jag måste verkligen träna på rakriktning och hörnpasseringar. Fick till en riktigt bra galoppfattning men annars måste jag öva mer på övergångarna också.
öva öva öva

Kommentarer

Postat av: Jasmine Öhlin

Publicerad 2012-05-18 21:26:05

Väldigt fin bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela