Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Usel uppdatering

Publicerad 2012-05-04 11:25:36 i Erica - Vardag,

Förlåt för det kassa uppdaterandet, jag kan iallafall säga att jag inte har haft tiden. Har inte suttit vid datorn i huvudtaget. Har skit mycket plugg nu på slutkanten och igår vad jag och kollade på mitt gymnasium. Verkade jättebra!

Ska iallafall rida efter skolan idag, ska rida istället för Iris som ska på Lmfao på Gröna Lund. Vilka kommer dit av våra läsare? Isåfall kanske ni träffar Iris och Laura. Vore ju lite skojigt.
Hoppas att jag får Manitou men han har fått en inflamation i benet, så vet inte riktigt om han ska gå med idag. Isåfall hoppas jag på Zidane. Fast egentligen så spelar det ingen roll, alltid kul att rida nya hästar.

Skriver mera senare, kanske gör en mobilbloggning i stallet, men lovar ingenting!

image description
finaste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela