Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Lite mer shit

Publicerad 2012-05-09 19:31:28 i Savannah - Övrigt,

Hej på er!
Jag är fullt medveten om att uppdateringen är USEL från min sida och jag beklagar. Men jag har inte suget, känns inte 100% bra. Bloggen uppdateras och allt flyter på, men det känns inte lika bra som vanligt, som det borde göra. Inget intressant händer och mitt liv flyter på as usual. Ridningen går bra. Jag bloggar inte för att det inte känns bra, utan för att det känns meningslöst. Inget händer, det känns inte 100%, alla ligger lågt. Det är inte så jag vill att det ska vara, som den perfektionist jag är. Sure, jag kan skriva om ridpassen, men allt blir utan känsla. Fel fel fel. Återkommer när det känns 100%. Ledsen, men thats life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela