Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Frågestunden.

Publicerad 2012-05-04 15:42:24 i Erica - Tankar & Åsikter,

Det gick inte att ladda upp videon så får ta det såhär istället. Sorry!

Från: the king
1. Vad är ditt favorit märke?
2. Vilken häst har bettyt mäst för dig genom tiderna?
3. Haha. är du "kär" i nån?
Svar:
1. Har inget speciellt favorit märke men jag tycker adidas är fint.
2. Lilla ponnyn Polly ♥

3. Nej jag är inte kär i någon just nu, killar suger.

Från: Melissa Pettersson
1. Vad tycker du om mig?
2. Favorit mat?
3. Bästa häst affär?
4. Bästa gången du har tävlat Zidane?
5. Hur var känslan första gången du såg Manitou?
6. Hur var det första gången du red Manitou och vad tänkte du på när du fick reda på det?
Svar:
1. Du är en underbar vänn som alltid ställer upp i vårt och tort.

2. Potatismos och köttbullar samt brunsås, M U M S
3. Måste nog bli Hööks för att det är billigt och rätt så bra kvalité.
4. I tisdags när vi kom delad 5:a ♥♥♥

5. Inget speciellt, tyckte mest att han var fjantig. 
6. Jag bokade en privat och var fett spänd och glad!


Från: Rebecca Fredriksson
1. Hur länge har du ridit?
2. Vad satsar du mest på inom ridningen?
3. Hur långt vill du komma i ridningen?
Svar:
1. Jag har ridit sen jag var liten, mamma hade egna hästar så vet faktiskt inte precis hur många år.

2. Mitt mål just nu är att komma ut och tävla med Zidane.
3. Jag vet faktiskt inte.
.
Från: Clara
1. Hur långt vill du komma på ponny?
2. Hur långt tror du att du kommer komma på ponny?
3. Hur långt vill du komma på häst? 
4. Hur långt tror du att du kommer att komma på häst?
Svar:
1. Jag vet inte, rider inte så många ponnysar.
2. Se svar på nr 1.
3. Jag vill som sagt komma ut och tälva på Zidane. 
4. Ingen aning faktiskt haha.

Från: Jossan
1. Haha,om du fick välja mellan kyckling och kött vad skulle du välja (lite random sådär)
2. Vilken häst rider du mest i storhästgruppen?
3. Vad använder du för hårprodukter?
4. Vilket smink använder du?
5. Favoritgodis?
6. Favorit Ben & Jerry's smak?
7. Vilka bloggar läser du varje dag?
8. Vilka är dina närmaste vänner?
9. Favoritplagg du har både ridning och vanligt?
10. Bästa köpet inom ridningen?
11. Hur långt har du gått med en kille?
12. Drömkille, typ blåa ögon, ljusthår osv.
13. Bästa med din klass?
14. Vilket Iphone-skal tycker du är snyggast av dem du har?
15. Favoritbild du har tagit/ mest nöjd med?
16. Vad tycker du om mig?
17. Favoritmärke inom ridsporten och vanliga livet?
18. Bästa låten just nu?
19. Favoritämne?
20. Vilken tre
1. Haha,om du fick välja mellan kyckling och kött vad skulle du välja (lite random sådär)
2. Vilken häst rider du mest i storhästgruppen?
3. Vad använder du för hårprodukter?
4. Vilket smink använder du?
5. Favoritgodis?
6. Favorit Ben & Jerry's smak?
7. Vilka bloggar läser du varje dag?
8. Vilka är dina närmaste vänner?
9. Favoritplagg du har både ridning och vanligt?
10. Bästa köpet inom ridningen?
11. Hur långt har du gått med en kille?
12. Drömkille, typ blåa ögon, ljusthår osv.
13. Bästa med din klass?
14. Vilket Iphone-skal tycker du är snyggast av dem du har?
15. Favoritbild du har tagit/ mest nöjd med?
16. Vad tycker du om mig?
17. Favoritmärke inom ridsporten och vanliga livet?
18. Bästa låten just nu?
19. Favoritämne?

Svar:
1. Kykling haha
2. Manitou

3. Använder shampoo och balsam
4. Fondation, mascara och ögonbrynspenna.
5. Choklad lätt
6. Brownie
7. Våran
8. Ni vet vilka ni är, behöver inte räkna upp er.
9. Har inget favorit plagg. Haha gillar alla kläder jag har typ.
10. Min hjälm.
11. Vi var tillsammans, kramades vågade inte göra någonting sen lämnade han moi.
12. Har inget drömutseende men han ska iallafall vara snygg.
13. Att den är bäst ♥

14. Ett USA skal (dock inte mitt)
15. Finns rätt många men här är en av dem

16. Du är en underbar människa som sprider glädje.
17. Ridsporten = kinsland, Vardagligen = Adidas
18. Fallskärm - timbuktu
19. Engelska
.
Från: Elin Olaussen Alvin
1. Beskriv dig själv i en mening.
2. Vad ska du göra i sommar?
3. Favorit godis?
4. Närmaste vänner?
Svar:
1. Rolig

2. Jag ska på enskedes ridläger på Manitou samt rida andra hästar
3. Choklad for the win
4. You know who you are my boo
.
Från: Felicia
1. Tre favorit hästar på enskede?
2. Favorit häst av alla?
3. Hur många bloggar har ni haft?
Svar:
1. Zidane, Manitou och Graham
2. Zidane
3. Jag har haft rätt så många själv innan men en innan med Laura, Sassa & Iris :)
.
Från: Andrea
1. Do yu lajk me?
2. Drömhäst?
3. Drömkille?
4. Blå ögon eller bruna?
5. Ångrar du något i livet?
Svar:
1. Jeas
2. Totilas lätt
3. Robert Pattinsson

4. Blåa
5. Det finns massor jag ångrar i livet. Massor med saker som jag sagt, gjort. Men som sagt, man lär sig av sina misstag!

Hoppas ni fick någurlunda bra svar på era frågor. Tack alla som frågade! pussar erica

Kommentarer

Postat av: Viiiiiickan

Publicerad 2012-05-05 10:20:49

Jag vet att jag är efter men jag måste ju ställa några frågor så får du svara om du vill haha :P



1.Hur lång är du?

2.vad gjorde du den 28/4 kl.19.03?

3.hur länge har du ridit på Enskede?

4.tycker du det är kul att vara med i usek?

6.märkte du att jag hoppade över 5an?

7.vit eller svart IPhone? Asså tycker du är snyggast?

8. Hallon eller jordgubbar?

9.favorit färg?

10. Rosa eller röd?

11.Vad tycker du om mig?



Hihihihi jag haaar kuuul :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela