Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Andra placering i KM

Publicerad 2012-05-14 11:42:35 i Erica - Hästar,

Så vart man två i KM. Är sjukt nöjd, trodde verkligen inte på det. Men sjukt kul iallafall.
-
Red ju som sagt lilla Kruten. När jag kom in på framridningsbanan så var han små seg och gjorde massa övergångar. I början gick det verkligen inte bra men ju mer jag jobbade, destumer så släppte han och började slappna av. Ritten var jag iallafall helt nöjd med. Lite små segt men inte så som jag trodde.
-
Kollade sen på Vickan och Krut och det såg riktigt fint ut, fattar dock inte hur domaren dömde för Vickan fick sjukt låga procent och jag tyckte det såg bättre ut för henne. Men aja, det är ju så med domare.

Bilder kommer ikväll då jag är i skolan just nu.


L Y C K A ♥

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-05-14 20:00:10

jätte fin blogg!



följa varandra via bloglovin? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela