Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Överallt och hit och dit

Publicerad 2012-03-22 15:11:00 i Savannah - Hästar,

Förlåt för att dte blir så mycket tidsinställda, men det blir skönast för mig om jag slipper blogga innan stalllet, gillar inte och stressa, men datan är ganska lockande ibland.... farligt!
'
Ska ju somsagt rida idag, sådär lagom taggad, inte överdrivet. När jag är överdrivet taggad, då går dte nästan aldrig bra eftersom att jag verkligen VILL att det ska gå bra, och alltså kräver jag för myckt av honom. Då blir han stressad och så är han överallt, och jag blir bara mer och mer irriterad.
'
När går det som allra bäst för er i ridningen?
Vill ha många svar så skriv allt möjligt!
'
Här ser man att jag är lite smått frustrerad för att ha är precis "överallt"....

Kommentarer

Postat av: Isabella

Publicerad 2012-03-22 17:06:08

Hejsan gör du gratis designer? maila svaren eller kommentera i bloggen. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela