Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Tagga ridning ikväll

Publicerad 2012-03-20 16:24:36 i Laura - Hästar,

Igår var typ värsta passet någonsin (inte riktigt men så känndes det i stunden). Jag red som sagt Madera och jag vet verkligen inte vad felet var. Hon slog dövörat till mig och sket fullständigt i mina hjälper och allt kändes hopplöst. Jag vet att man inte ska skylla allt på hästen och jag är ju ändå ganska van vid att hon reser och dummar sig, men just idag var det droppen. Hon var så osammarsbetsvillig att det inte var sant. Det kan ju också vara att jag inte red som jag brukar eller något? Men ni kanske känner igen känslan när man bara vill sitta av och grina hah?
Men om jag får rida henne ikväll kommer jag att vara taggad till tusen och då tar vi nya tag!

copyright

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2012-03-20 16:34:03

Sv. Ja, följer du mig? :)

Postat av: Karolina & Olivia - hästblogg

Publicerad 2012-03-20 19:52:29

hej fin blogg! följa varann via bloglovin? KRAM! :)

Postat av: Theresé

Publicerad 2012-03-21 19:14:01

Så fin :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela