Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Tagga ponnycup

Publicerad 2012-03-11 11:10:46 i Erica - Vardag,

Yes, idag är det som sagt ponnycup och jag ska rida bästa Zidane. Iris ska också vara med på Krut då Agnes blev sjuk och inte kunde vara med. Så det blir spännande! Hennes första ponnycup match faktiskt. Så peppa med massa kommentarer. Men hur det än går idag så är vi i alla fall i final, vilket känns grymt. Tagga!
-
Men vi är i alla fall hemma hos Savannah fortfarande, åker runt 12 tiden var och en hem till sig, förutom Savannah dåra. Så möts Iris och jag i stallet sen. Men nu har jag kramp i mina händer så nu slutar jag och hoppar in i duschen.
-
Btw, så var sverige sämst igår och röstade fram Loreen till vinnare, Danny skulle vunnit! S.Ä.M.S.T!


Världens bästa ♥♥

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-03-11 11:26:48

Åhh , ska hon rida krut :) LYCKA TILL IRIS <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela