Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

here comes the sun

Publicerad 2012-03-13 15:56:01 i Savannah - Vardag,

Hej alla fans!
Skämt åsido. Idag har jag varit i skolan, det var ganska chill, som vanligt.
Men om ca 40 minuter ska jag gå till tunnelbanan eftersom att jag ska till stallet! Inte mig emot i detta underbara väder! Ska mysa lite, kanske borsta av honom lite, men jag antar att han ska gå, så troligtvis inte.
Ska dra mig hemåt ganska tidigt, så jag kan få matteläxan gjord. Kan göra den imorrn, men ska göra några fler läxor imorrn så det är bättre att dela upp det lite!
'
Juste, eftersom att lärarna ska planera så är vi lediga på fredag, wopa!
Åker nog till stan en sväng och shoppar, kanske får med mig en kompis som vill ha en mysig dag i TC med fika osv.. Och förhoppningsvis följer det underbara vädret med!
'
Ska göra två tidsinställda nu, så får ni checka in ett idag och ett imorrn! PUSS
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela