Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Hejdå med oseriösa inlägg!

Publicerad 2012-03-04 19:34:20 i Erica - Vardag,

Ja som ni ser så har mina inlägg varit rätt så oseriösa och det beror helt på att det har varit mobilblogg. Men det ska ändras. Det har ni mitt ord på! Dock vet jag inte riktigt hur uppdateringen kommer vara då det är skola igen och måste plugga as mycket denna termin. Men det löser sig! Var iallafall istallet idag. Savannah och jag trodde att Ponnycupen började fyra men när vi kom dit så hade den redan varit, vilket var lite synd då jag var rätt så sugen på att kolla. Så vi satt där, gjorde inte alls mycket utan satt mest och chillade. Efter ett tag så åkte jag hem och nu sitter jag och kollar på Sofias änglar. Rätt så mys.

Sen är det ju sista dagen på lovet, vilket jag tycker är väldigt surt. Känns som att jag skulle ha kunnat göra så mycket mer än vad jag gjorde. Men fick ett par mysiga kvällar med exempel Savannah, Elin, Melissa med flera. Tack för att ni gjorde kvällarna så bra! Vad har ni gjort det här lovet? Är ni nöjd med det?

image descriptionimage description
Jo alla läsare, följ mig på instagram @hejerica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela