Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Gårdagens ridpass

Publicerad 2012-03-21 22:31:45 i Erica - Hästar,

Red i dressyrspecialen igår, första gruppen på Zidane. Eftersom att det hade gått sämst i måndags så hade jag ställt in mig på att jag skulle vara glad för minsta lilla sak och skulle vara positiv. Vilket jag faktiskt var också.
-
Zidane var mjuk i framridningen och gjorde det mesta som jag bad honom. Dock är han ganska så stel i väster varvet och ville inte direkt ställa sig när jag ville. Blev dock bättre ju mer jag överställde och böjde. I arbetstraven så var han en aning spänd och med det så blev han låg och kort i formen. Så jobbade mycket med att lyffta upp honom så han fick bära sig själv. Är väldigt nöjd med passet och är taggad till Måndag!




Bilderna är från andra tillfällen.

Kommentarer

Postat av: Olivia Gustavsson

Publicerad 2012-03-21 22:42:03

fin häst du har!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela