Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

bad update

Publicerad 2012-03-30 15:43:21 i Erica - Vardag,

Tyvärr har våran blogg råkat ut för en dåligt uppdatering. Varken ni eller vi gillar det, men vi jag lovar att bättra mig. Är bara ganska mycket nu med Nationella prov, inlämningar, prov i huvudtaget och en massa stressande lärare som är på en. Jag är mycket medveten om att det inte är någon ursäkt, men det är iallafall så det ligger till och ja, jag säger det här och nu, sanna mina ord människor, j a g s k a b ä t t r a m i g.
-
Men just ikväll ska jag bara chilla galet med mina underbara vänner och verkligen slappa. Jag är så i nöd av det, hela veckan har varit fruktansvärd och jag har känt, jämnt och ständigt, att jag snart skulle spricka. Att inte passa några tider, göra allt i min takt och låta det ta den tiden det tar. Jag ska inte springa och stressa till tunnelbanan, utan jag ska ta en tidigare och bara ta det lugnt. Är så i behov av det!
-
Känns som att jag bara gnäller i det hära inlägget, ersh. Alla har sina bra och dåliga dagar, ellerhur? ;)
Hahahah, mina katter får mig alltid på bra humör ♥

Kommentarer

Postat av: gotlandsryttare Karro

Publicerad 2012-03-30 18:44:02

fiin design :)

Postat av: Julia Persson

Publicerad 2012-03-30 22:19:43

Jätte fin blogg, gå gärna in på våran! :)

www.jumpnerds.blogg.se



Ha de bra!

Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Publicerad 2012-03-31 15:27:58

Hur väl känner du egentligen människorna runt omkring dig? Jag slår vad om att några av de människorna du träffar varje dag och tror att du känner har mörka hemligheter som de skyddar med sina liv. Jag vet, för jag har själv varit där. I min blogg skriver jag anonymt om de övergrepp, misshandel och mordhot som jag utsattes för under fem års tid – med målet att nå ut till andra som inte vågar berätta.



Hittills har jag fått kontakt med ett tiotal tjejer i samma situation som jag, men jag är övertygad om att det finns fler. Jag vill skapa en känsla av att man inte är ensam, eftersom jag själv känt så otroligt många gånger. Hjälp mig att sprida min blogg, tillsammans kan vi göra skillnad. ♡

Postat av: TeamStar

Publicerad 2012-03-31 21:50:52

Hej!

Vilken fiiin blogg.. Jätte fina bilder & allt!!! Tycker verkligen om den!! :-) <3

Kram TS! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela