Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Veckans häst v.25

Publicerad 2012-06-24 14:21:00 i Equestriancrew,

Länge sedan vi gjorde veckans häst nu, men här kommer denna veckans häst v.25!
Det är Josefine som har skrivit en jätte bra motivering till varför just hennes sköthäst ska bli veckans häst.

Till veckans häst vill jag skicka in en bild på min sköthäst Laurenzo. 
 
Han och jag har nu snart varit ett "par" i snart 2 år och det firar vi den 10 maj. Jag vill därför skicka in detta till er för att visa för alla att han är dem mest underbara hästen som finns på jorden. Vi har varit med om mycket och jag väntar fortfarande på att någon dag få rida runt runt där i ridhuset. Det är en sak som vi inte hunnit med och jag hoppas verkligen att det kommer hända. Han och jag har nu fått en sån fin relation till varandra så att en dag i hagen så ropade på honom och ropade kanske 5-6 gånger och han stod och tittade men tillslut så började han komma mot mig och jag blev så himla glad. Han kom tillslut fram till mig vid staket och där stod jag med min syster och min syster sa "Gå in till honom och ge honom morötter och gosa med honom". Det gjorde jag också och vi stod där ett tag tills alla andra hästar kom. Men förstår ni vilken känsla man får när sånt händer. 
 
Laurenzo & Josefine 2010 10 maj började allting. 
 
//Josefine
 
 
Vill du också att din häst/ponny ska bli veckans häst? Skicka ett mail med bild och motivering om varför just din ponny ska bli det till [email protected], för att vara med.

Kommentarer

Postat av: Josefine.

Publicerad 2012-06-24 19:35:59

Åh tack så jätte mycket <3

Svar: None
equestriancrew.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela