Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Mölnvik

Publicerad 2012-06-19 21:00:55 i Equestriancrew,

Åkte faktiskt aldrig till stan, utan vi åkte bara till Mölnvik och köpte mat istället. Alltså blev det ingen plattång, men det kanske blir imorn istället. :) Köpte endast ett värmeskydd, från Tresemme, som verkar super!

Imorgon så ska jag troligtvis åka in till stallet en snabbis för att fota Erica, Clara och Mira när de rider. Sedan ska jag troligtvis köpa en ny plattång och packa inför Fjällbacka.
På torsdag ska jag och min familj till Fjällbacka där vi ska fira midsommar med våra kompisar. Kommer bli jätte mysigt och jag längtar verkligen!
 
Nu ska jag fixa lite tidsinställda, så vi hörs senare!
 
Midsommar för 2 år sedan med min familj och kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela