Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Midsommar

Publicerad 2012-06-21 21:56:54 i Equestriancrew,

HejHej
Imorgon är det ju midsommar, jag spenderar min midsommar med släkt och vänner. Jag tänkte på en sak, skulle det inte vara ännu mysigare att sitta i sommarhagen med sin skötponny och bara mysa i solen bland allt gräs? Jag skulle i alla fall tycka det va roligare än att sitta hemma och tjocka sig med all mat man får! Imorgon hade jag tänkt att ta lite bilder med kameran som ni kan få se sedan. Hoppas alla får en underbar midsommar imorgon med nära och kära! 
 
Sedan har jag handlat lite på Hööks för allt som jag har haft förutom mina ridbyxor har blivit för smått så jag fick införskaffa mig nya! Jag ska bara fota dem så får ni se! 
/ Andrea
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela