Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Why waste you'r time getting hurt by someone, when it's someone else out there wating to make you happy?

Publicerad 2012-01-21 18:48:34 i Erica - Hästar,


Random bild på mig och Cinderella från en dressyrtävling.

Hemma från det svin kalla stallet! Träffade fint folk där som man inte har sätt på ett tag. Exempelvis Fannys mamma Lilie. Alltid lika rolig, haha något går verkligen i släkten med de dära järvå'arna.
Red i vilket fall Zidane, han var ur läcker i arbetstraven sen var han väll som han var i framridningen. Lång och låg är verkligen inte "min grej", mycket finare när de arbetar liksom. Eller vad tycker ni?

Imorgon så är det ponnycup borta mot Mälaröarna, är sjukt taggad! Vi får väll bara hoppas på vinst så att vi kan komma vidare till final. Fast det är ju flera matcher som står på schemat så denna tävling är liksom inte avgörande direkt.
Men nu ska jag lägga mig och vila lite, ska vara i stallet vid kvart i sju imorgon bitti. Haha döda mig! /Erii

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela