Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Ponnyakuten

Publicerad 2012-01-22 19:44:52 i Savannah - Övrigt,

Nu har jag kollat på Ponnyakuten, över min döda kropp att jag skulle missa det! ;)
Innan så försökte jag skypa med Nellie, men hon svarade inte, kan bero på att hon fick ganska många samtal haha!
Men ponnyakuten:
Ahmajgaaad vad bra det var, blev så glad bara över att se Nellie! Hon och Stella är så fina ihop! Jag längtar luuungt efter nästa avsnitt, stolt över att vara en av den övercoola tjejens bloggläsare! ♥
ps. Evelina, vi följer dig på Bloglovin nu! Följ Nellie här också!
Bloggar snart, puss!
Bild från den kommande Höökskatalogen, nomnom vad fina!

Kommentarer

Postat av: NellieB

Publicerad 2012-01-22 21:12:10

Tack sötis va gullig du e!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela