Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Iskunskap

Publicerad 2012-01-31 15:03:47 i Laura - Vardag,

Iskunskapsdag är ju inte direkt det roligaste... men man överlever och det är mys att sitta på bussen!
Om någon timme så åker jag och Iris till stallet (får skjuts av Gunilla) och Iris rider klockan 5. Om jag är snäll så tar jag med kameran och fotar men jag tror inte det. Blir jobbigt att bära på senare. Hon kanske tar med sin?
Sen träffar jag Maysan och äter pizza eller något!

DAGENS VILL HA: fint, platt hår

DAGENS KLÄDSEL: jeans, tröja, kofta, sjal

DAGENS SMINK: typ lite foundation, dipliner, mascara ?

DAGENS FRISYR: utsläppt och fult

DAGENS HÄNDELSE: iskunskap

DAGENS LÅT: äckligt

DAGENS PLANER: stallet, maya

DAGENS SAKNAD: S o m m a r

DAGENS MÅENDE: kall haha

DAGENS BEROENDE: kakor

DAGENS TV-SERIE: Ingen.

DAGENS KÖP: ingenting änsålänge

DAGENS GODIS: inget : )

DAGENS HUMÖR: tråkig

DAGENS ORD: kallt


Ingen passande bild, så det får bli på världens finaste Runis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela