Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Favorit #5

Publicerad 2012-01-25 20:14:00 i Savannah - Hästar,

Favoritponny (B, C, D):

Kat. B Dressyr:

Stenbroåsens Carlos: Verkligen min drömponny inom dressyren i
kat. B, LÄTT! Carlos är till salu här!

Kat. B Hoppning:


Stella: Nellie Berntssons underbart fina b-ponny Stella som hon har
tagit från 0 till toppen! Det ser verkligen ut som min typ av häst,
älskar ponnysar som verkligen suger tag i hindrena!

Kat. C Dressyr:


Moelgarnedd Montana RW: Kolla steget! Jättefin, deltog i SM
vad jag vet. Vet dock inte vem som äger denna kanonponny!

Kat. C Hoppning


Chardon: Vinster och placeringar upp till MSV:A, har även gått
NAT FEI-dressyr.Massor av placeringar i både hoppning och dressyr.
Väldigt lättriden! Till salu HÄR!

Kat. D Dressyr


Brave Heart: Vem vill inte ha den här snyggingen? Nomnom på den!
Linn Ingvarssons gamla ponny, som nu ägs av Victoria Avellan Ryd.
Han har gått SM i dressyr vet jag, vet inte mycket mer. Han är även
väldigt duktig i hoppningen också!

Kat. D Hoppning


Solero 33: Elina Mellbergs döfina d-ponny! Han är en väldigt svårriden
häst med tanke på att han är jättestark samtidigt som han är känslig i
munnen. Men han är verkligen skitfin! Älskar ponnysar som är pigga ♥







Kommentarer

Postat av: Elina Mellberg

Publicerad 2012-01-25 20:27:16

Vad roligt att du tycker det! :)

Postat av: Emma Tegelskär

Publicerad 2012-07-09 09:46:29

Hej! Skulle in på Google för att kolla på ett föl som var efter Montana, då råkade jag komma in här ;)
Det är jag som rider Montana och jag undrar om det är okej att jag sparar och ändvänder bilden? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela