Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Favorit #2

Publicerad 2012-01-23 14:10:00 i Savannah - Övrigt,

Favoritoutfit (häst- och vardag):

HÄST:


Jag tycker väldigt mycket om denna outfiten, skulle LÄTT skaffa de grejerna jag inte har om jag hade en egen liten ponny, men eftersom jag inte har dte så känns det rätt så onödigt. Dock så skulle jag kunna köpa allt om jag hade jättemycket pengar eller om jag skulle få allt gratis ;)
Ridbyxorna - Hööks
Handskarna - Hästbiten (inte bara där)
Tretorn Advance - Finns på ganska många ställen
Schabraket - JW, www.chevalridsport.se
Luvan - Kommer inte ihåg vart jag såg den, men på någon hemsida skulle jag tro
Lindorna - Hästbiten, säkert något mer ställe
Tröjan - KL, www.chevalridsport.se

VARDAG:



Outfit 1:
Tröjan - H&M
Jeansen - Gina Tricot
Skorna - Olika affärer (tex Stadium, Intersport)

Outfit 2:
Tröjan - Gina Tricot
Jeansen - Gina Tricot
Skorna - Olika affärer (tex Stadium, Intersport)

Outfit 3:
Örhängen - Gina Tricot
Nagellack - Åhlens
Tröjan - Gina Tricot
Jeansen - Gina Tricot

Outfit 4:
Tröjan - BikBok
Shortsen - Vet ej (Google-bild)
Skorna - Vet ej (Google-bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela