Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Favorit #1

Publicerad 2012-01-23 12:45:00 i Savannah - Övrigt,

Favoritpryl (hästrelaterat):

Det finns flera saker som jag inte kan klara mig utan, men jag tar bara upp 3 här och nu ;)
Nosludd i allmänhet, så fint och gulligt! Piffar upp vilken tråkig grimma som helst! Kärlek till just detta gråa ↑ ♥
Finns på Hästbiten.


Denna "allroundborste" från Showmaster tar bort allt med lite arbete, dock är den inte så hård, så torkad lera och sånt som sitter ganska hårt blir lite svårare. Men jag älskar den!
Finns på Hööks, säkert flera ställen också.


Detta tränset som ni ser på bilden ovan, skitfint enligt mig! Vitfodrat med pullbackknäppning. Jag har storlek cob ocg det funkar på Gilbert, D-ponny med ganska litet huvud. Dock har jag köpt till ett pannband med strass eftersom jag hellre ville ha det än vitfodrat pannband också. Kvaliten kan jag inte säga så mycket om, har bara använt det 2 gånger, men än så länge är det utmärkt!
Finns på Lyckås, och pannbandet på Börjes.

Kommentarer

Postat av: Lowa

Publicerad 2012-01-23 13:18:33

Cha Baa!!!

besök gärna min blogg:)



///Tack

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela