Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

10 saker du kanske inte visste om mig

Publicerad 2012-01-11 16:19:00 i Erica - Övrigt,

  • Jag är typ sällskapssjuk - Sitter typ och gråter och tycker synd om mig själv när jag är ensam och har ingen att prata med. Skit töntigt jag vet, men tyvärr sant .. 

  • Jag är en "all-ätare" - Finns typ ingenting jag inte äter, eller jo. Typ två saker och det är svamp och vårrullar. Euw säger jag bara!
  • Jag sover bäst efter tolvslaget - Kan typ inte sova innan tolv, ligger bara och vrider och vänder på mig. Haha stört irriterande.

  • Duschar i typ 3 timmar - Om jag inte har bråttom så sitter jag bara och svalkar vattnet, bästa som finns! Speciellt efter en kall dag i stallet. Me ♥ it

  • Har svårt att gråta till filmer - Gråter typ aldrig till filmer, de ända filmerna jag gråtit till är Dear John och The last song.

  • Jag är en tuggoman - Jag tuggar typ alltid tuggumi för annars sitter jag och biter på mina naglar som är fett growse, jag vet! Kan bara inte så för det, hur illa de än är .. 

  • Är alltid kall om fötterna - Haha hur varmt det än är så är jag alltid iskall om fötterna. Så himla random, fast det är fett skönt!

  • Har spy fobi - Så fort jag hör någon spy så börjar jag skaka i hela kroppen, hackar typ tänder och allt. Kan inte kontrollera mig själv. Gråter och allt möjlight, ursh inte roligt .. 

  • Älskar killparfym - Det är typ det bästa som finns att vakna på morgonen så har mina bröder typ dränkt sig i parfym och springer runt i lägenheten. Fan vilken känsla man får! Hihi .. 

  • Har typ komplex över min kropp - Skojar inte, finns typ aldrig stunder jag tycker att jag ser bra ut även fast jag vill de. Måste bättre mig, man ska ju typ stå framför spegeln och typ älska sig själv. Ba "Fan vad jag är snygg, omg omg orgasm typ" haha inte riktigt så, men ni fattar hahahahah ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela