Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Stallet sen A&J.

Publicerad 2012-02-17 16:47:03 i Erica - Vardag,

Som rubriken lyder så ska jag först till stallet, hälsa lite på Manitou och kanske hinner kolla lite smått på när Iris rider. Sen sticker jag iväg till Andrea och Josefine och sover där. Najsigt bajsigt!
.
Imorgon är det att möta upp Laura, Linda och kanske Fanny och så åker vi raka vägen till Lyckås. Ska inte köpa något tror jag, men det blir roligt att kolla vad de har för något då jag inte har varit där förr. Eller? Kanske har det. Sen åker vi till stallet och sköter och rider. Sen på kvällen är det årsfest och jag fixar mig hemma hos Laura. Efter årsfesten sover jag hos Laura.
.
På söndag ska jag till stallet och sen är det ponnycup. Nu vet ni! Bloggar kanske hos Andrea och Jossan, annars hörs vi säkert imorgon. Puss! /Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela