Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Useks årsfest idag!

Publicerad 2012-02-11 09:51:00 i Laura - Vardag,

Idag blir det att åka iväg och fixa USEKs-årsfest. Tror jag iallafall! Jag måste bara kirra en vit outfit, och öron? Kan ni gissa vad vi ska vara och från vilken film? Det är ju Disney-tema ;)
Mitt internet har lagt ner på min mobil så ni kanske får några tidsinställda! Sen sover nog Erica, Iris och Savannah hos mig, vet bara inte hur vi ska få plats? Men då kommer det nog bloggning från alla på kvällen!
Bjuder på några bilder från Iris dator helt enkelt!

Kommentarer

Postat av: vendela - dressyrryttare

Publicerad 2012-02-11 11:10:17

Var gänra med i helgens blogg :D

Postat av: emelie

Publicerad 2012-02-11 12:18:51

hej, kolla gärna in min blogg och hoppas du gillar de jag skriver om och stannar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela