Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

usek-möte.

Publicerad 2012-02-23 20:56:27 i Erica - Vardag,

Idag är det Torsdag och hade usek-möte. Gick inte igenom så speciellt mycket utan skyndade igenom allt för att sen ville alla plugga. Haha, ja vi är fullt normala som sitter och pluggar i stallet. Nejdå, men det var mysigt och det blev en hel del skratt och prat med de trevliga folket.
-
Fick skjuts hem av Savannah och Carina (savannahs mamma), tack så mycket hörni! Satt mig vid datorn det första jag gjorde och sitter ännu kvar. Kollar på tv med mamma och brodern Stefan. Mys! Snart när min andra broder har duschat klart ska jag hoppa in i duschen och tvätta av mig alla problem, nej men känner mig väldigt growse. Vet inte why men aja.
-
Imorgon har vi friluftsdag och vi ska åka skridskor och långfärdsskidor. Dock har jag ingenting av det och känner mig lite krasslig, feber och ont i huvudet, så kanske stannar hemma. Har verkligen ingen lust att vara ute och frysa i 5h. På kvällen sen sover jag hos Savannahs pappsi, med Savannah dåra. Ha-ha. Nej men nu blir jag lite oseriös sådära men skriver något mer inlägg ikväll innan jag går och lägger mig. Ha en bra kväll hörni! /erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela