Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Missuppfattning

Publicerad 2012-02-08 18:04:58 i Savannah - Övrigt,

Jag tror att ni missuppfattade mig lite angående inlägget om
schabraken, jag ville INTE att ni skulle välja mellan de schabraken
som jag lade ut bilder på, jag ville att ni skulle hitta egna som NI tycker
är fina! Tex att ni hittar ett fint på Hööks som ni tycker passar till mina
fina bruna ponnysar, då länkar ni det i kommentaren!
Självklart får ni tycka att jag ska köpa det rosa från lamicell men
då får ni ingen länk, för de har jag ju redan hittat by my self.
Så leta noga nu efter fina schabrak under 500.-, så får ni en länk
om jag gillar't!
Får gärna passa till denna också, passar det till den också så blir det 2 länkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela