Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Kungsberget imorgon

Publicerad 2012-02-13 16:57:16 i Savannah - Vardag,

Tjenare alla pojkar och flickor!
Nu sitter jag hemma hos mamma, ska packa lite grejer och
bestämma vad jag ska ha på mig osv till morgondagen.
'
Ska ju till Kungsberget och åka skidooor! Jag är GRYM! Haha nej inte riktigt,
i alla fall så åker jag inte speciellt snyggt, men snabbt som bara den ska ni veta!
Har inte åkt skidor den här vintern, så det ska bli skitkul!
Möter min fina vän Beata imorrn, så vandrar vi tillsammans mot sportfältet,
där vi ska mötas, domdomdomdom...... kvart i sju. Så jag ska gå upp halv
sex, ohyeah. Men dte är så himla värt det så det är inte sant! Kommer hem
vid 7 så bloggar inte imorrn tyvärr, kommer vara helt död förmodligen.
Bloggar på onsdag då, puss på er!
'
Random bild från Sälen, me gusta!
Btw, checka min uppdaterade presentation HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela