Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Har inget att blogga om...

Publicerad 2012-02-15 19:32:43 i Laura - Tankar & Åsikter,

Igår red jag Madera utan gougtygel (vilket jag inte gjort på typ evigheter). Blev så besviken, irriterad, arg och ledsen. Hon var så motsträvig hela lektionen och jag ville bara sitta av. Hon sparkade bakut så fort man tog till spöt, hade ingen framåtbjudning över huvudtaget, reste sig några gånger osv... Orkar inte ens tänka på det. Ska bita ihop nu köra på dom sista fyra passen innan tävlingen och hoppas på det bästa. Men just nu känns det inget vidare.

Saker jag ser fram emot inom dom kommande veckorna!

Fredag! - älska fredagar

Min och Ericas grymma lördag!
- Lyckås, privatridning, duktiga skötare, årsfest, sover hos mig

Kläppen
- Med Iris + att Leah är där ! längtar, längtar, längtar

FridaochLaurahelgen - finns inga ord! hahah

tävling - fast ne... allt kommer köra ihop sig

Sommar ... saknade sommar

Kommentarer

Postat av: vendela - dressyrryttare

Publicerad 2012-02-15 20:04:19

svara gärna på dagens fråga sötnos! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela