Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Gårdagens och dagens händelser

Publicerad 2012-02-21 15:32:56 i Erica - Vardag,

Igår red jag Zidane och det var bästa ridpasset någonsin. Han var så mjuk och avslappnad och var med på noterna exakt hela tiden. Blir så himla glad! Efter ridpasset så stack jag, Fanny, Mira och & Laura till Hemköp i Gullmarsplan innan vi hade gröntkort kurs. Efter kursen sov jag hemma hos Savannah.
-
Idag har jag varit i skolan, vi samlades klockan 07:50 vid tunnelbanan för att åka och kolla på en tråkig teater. Man ba hej jag hatar min skola? Nej men teatern var inte tråkig, den var bra. Det handlade om typ världskriget och det var jätteduktiga skådespelare! Den varade i 2h och när vi kom tillbaka till skolan hade vi vanliga lektioner. Ja, jag ser erat careface.
-
Nu ska jag snart åka till stallet, I think. Tror att Savannah och Wilma är där. Ska packa ihop en liten picknick så slipper jag att gå hungrig i stallet. Det är typ det värsta jag vet, seriöst. Nu vet ni det och jag orkar inte skriva mera. Hejdå oseriösa inlägg.


Jag och Karamell på Gladö i Söndags på ponnycupen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela