Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Dagens hopp pass på Rezcka.

Publicerad 2012-02-13 21:27:59 i Erica - Hästar,

Kom till stallet vid ungefär tjugo över/halv fyra och fick reda på att vi skulle hoppa. Kollade vem jag skulle ha och fick lilla Rezcka som jag hoppat en gång tidigare, då det gick superbra! Så vart super taggad och glad.
.
Gick in i ridhuset och började plocka fram, orkar inte rita upp "banan" då den verkligen inte var någon speciell. Det gick iallafall bra, dock hoppade jag före henne att par gånger då jag trodde hon skulle hoppa av men hon tog ett språng till. Höll till och med på att ramla av .. Lite pinsamt men man lär sig av sina misstag!
.
Jag var super nöjd med lilla Rezcka, verkligen en trevlig ponny att hoppa!
Snodde bilden av Theres - www.enbuskes.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Natalie & Proton ♥

Publicerad 2012-02-13 21:37:40

Varför pinsamt? Alla gör fel ibland :)



Lust att göra ett bloglovinbyte? :)

Postat av: Natalie & Proton ♥

Publicerad 2012-02-13 22:00:08

Förstår, jag är likadan! Fast jag tycker nästan det går bättre när jag tänker "idag måste det inte gå bra, allt behöver inte vara perfekt".



Lagt till er nu =)

Postat av: Sara Carlsson

Publicerad 2012-02-13 22:03:40

sv: tack! :D

tightsen köpte jag på SALT, men de finns på carlings också

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela