Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

LÅGT

Publicerad 2012-04-05 15:06:52 i Savannah - Vardag,

Nej. nu ska jag fan ta tag i det här. Ecrew sover hos Iris idag så då ska vi fixa lite och bättra oss.
Som dte ligger till nu har ju bara Erica uppdaterat er lite då och då. MYCKET bättre ska det bli!
'
Men i alla fall, idag ska jag rida, som vanligt. Gilbert troligtvis, känner att det börjar gå bra nu efter våran
lilla svacka, har kommit på knapparna lite mer.
Och för er som påstår att han är så himla lätt och går på tygeln så fort man kortar tyglarna, FORGET IT.
Han är ostadig och känslig i munnen, och stilla hand är inte det lättaste att ha precis.
Då kastar han med huvudet, tappar yttersidan och trippar på med böjd nacke.
Eftersom att jag är ute efter lite andra saker med honom så blir det inte så lätt, punkt slut.
Haha, vad agressiv jag lät där? Aja, wasn't meant to.
'
Men nu ska jag börja fixa mig, drar till stallet så fort jag är färdig. Hörs senare, PUSS ♥
'
Old but gold.

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-04-06 12:06:36

fin bild! :'>

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela