Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Forever alone

Publicerad 2012-04-30 21:20:50 i Savannah - Övrigt,

Hej fina ni! Haft/har en bra kväll?
Själv sitter man forever alone hemma och kollar på tv. Ingen svarar på sms och ingen är hemma, kul.
Ska gå och lämna en film som vi hyrde igår, that's all. Annars så ska jag upp och kolla på när Erica
tävlar tidigt imorrn, har inget bättre för mig ikväll så kan gå och lägga mig tidigt.
Åhh, känns så tråkigt att sitta hemma, tagga valborg liksom.
'
Svaren på frågestunden kommer så småningom, måste hitta nån som kan filma. Ska se om Erica vill
sova här imorrn, då kan hon filma! Men annars så kommer de nån annan dag.
Förlåt för denna usla uppdatering de senaste dagarna, men jag har bara njutit av att vara ledig!
'
Ska duscha, ha inpackning osv, mysa framför tvn bara. Ska nog slänga in ett till inlägg senare,
så vi hörs! Ha en bättre kväll än mig nudå, PUUUUUSS!
'

Kommentarer

Postat av: TwoGiirls!

Publicerad 2012-05-01 10:47:28

-Önskar dig en fin start på månaden!



/Zahraa =)

Postat av: SARAH CARLSTEN

Publicerad 2012-05-01 19:35:01

Tackar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela