Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Ericas hundra frågor

Publicerad 2012-04-26 14:34:21 i Erica - Tankar & Åsikter,

SENASTE:

1. Dryck: Coca cola

2. Telefonsamtalet: Daniela Marovi'c

3. SMS: Savannah Lindbäck

4. Sång du lyssnade på: Live my life

 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Haha nä

7. Har någon varit otrogen mot dig: Det hoppas jag verkligen inte

8. Varit kär: Nä det kan jag inte påstå

9. Förlorat någon speciell person: Min gammelmorfar, rip <3
10. Varit deprimerad: Ah

11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ah

 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Rosa

13. Blå

14. Turkos

 

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Ah

16. Fått ditt hjärta krossat: Ah

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Gråter hela tiden när jag skrattar

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nä

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Tveksam

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ah

21. Kysst en kompis: Kinden

 

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Typ alla

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: dos

24. Har du några husdjur?: Två katter

25. Vill du ändra ditt namn: JA

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade mig själv

27. Vilken tid vaknade du idag: kvart över åtta typ

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov

29. Någonting som du längtar till: Längtar till mycket

31. En sak du skulle vilja ändra på i ditt liv: Finns mycket

32. Vad lyssnar du på just nu: Tvn

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha nä

34. Vad gör dig irriterad just nu: Min mamma som vägrar tillåta att jag tar tungpiercing

 

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Erica

37. Singel/upptagen: Singel och fri

38. Stjärntecken: Våg

39. Kille eller tjej: Tjej

40. Grundskola: Bagarmossensskola

41. Gymnasie: Djurgymnasiet i liljeholmen

42. Högskola: -

43. Hårfärg: Blond

44. Långt eller kort: Kort

45. Längd: 163

46. Vad gillar du gällande dig själv: Ingenting

47. Piercings: Öronen, snart rungan

48. Tattoos: Nix

49. Höger eller vänster: Högerhänt

 

DIN FÖRSTA:

51. Operation: Ska göra det snart mot mina halsmandlar

52. Piercing: Öronen

53. Tatueringen: Ingen

54. Bästa vän: Har många fina men Fanny är den allra närmsta

55. Sporten du spelade: Ridning

56. Husdjur: Katt

57. Vaccination du minns: Typ någon jag vet inte haha

58. Konsert: Har inte varit

60. Alkohol du drack: Öl

 

JUST NU:

61. Äter du: Inget

62. Dricker du: Cola

63. Är du på väg att: Åka till stallet

64. Lyssnar du på: Tvn

65. Väntar du på: Savannah

 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Med min prins ja

67. Vill du gifta dig: Ja

68. Karriär i åtanke: No idea

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon

70. Kramar eller pussar: Beroende på person

71. Kortare eller längre: Båda

72. Yngre eller äldre: ÄLDRE

73. Romantisk eller spontan: Romantisk

74. Snygg mage eller snygga armar: Mage

75. Tatueringar eller piercingar: Båda

76. Känslig eller inte: Inte

77. Ragg eller förhållande: Förhållande

78. Bråkstake eller tveksam: Inget av dem

 

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: En främmande hund ja haha

80. Gjort något sjukt spontant: Har jag säkert

81. Tappat glasögon eller linser: Nix

82. Haft sex: De skulle ni allt vilja veta va, men aah, nej.

83. Krossat någons hjärta: Har jag säkert

84. Har någon krossat ditt hjärta: Jepp

85. Har du blivit arresterad: Nä

86. Dissat någon: Haha ah

87. Gråtit när någon dött: Kan man säga

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Daaagis in my heart

 

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Oftast

90. Mirakel: Ja

91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej för jag har inte känt den känslan än

92. Himlen: Ja

93. Tomten: Nej

94. Att kyssas på första dejten: Varför ska jag tro på det?

95. Änglar: Tveksamt

 

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: Nä

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nä

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Familj, hästar, vänner

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Ja

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela