Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

confessions

Publicerad 2012-04-25 17:42:57 i Erica - Övrigt,

Blir äcklad av de flesta killar som stöter på mig
Älskar att hoppa men är fett rädd för det på samma gång, beror på vilken häst jag rider
Har komplex över min kropp, mest mage, lår och min haka
Mina kompisar är som min familj, känner mig alltid som hemma när jag är hemma hos dem
Jag SKA pierca min tunga snart, när jag övertalat min vägg till mor
Jag skjuter alltid upp läxor sen sitter jag där sista dagen och panik och stress gör klart det = dåliga betyg
Jag älskar mitt liv och hatar det på en och samma gång
Älskar kärleks filmer.
-
Btw, följ mig på instagram hejerica@instagram & glöm inte min frågestund --> klick

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela