Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Savannah Lindbäck

Publicerad 2011-10-19 20:00:00 i Savannah - Övrigt,

Yes, det är jag som är Savannah Lindbäck!
Jag är 98, fyller 14 i november, alltså är jag lika gammal som Iris och Laura.
Jag bor i Stockholm, eller lite söder om stan. Jag har skilda föräldrar, men det
tar bara ca 5 minuter att gå från det ena stället till det andra om man säger så, haha!
-
Som de andra rider även jag på Enskede Ridsällskap. Jag rider på torsdagar kl. 17:00 för Lillis.
Jag sköter och rider (för det mesta), en liten D-ponny som heter Gilbert.
Han är, som ni kanske har listat ut, brun med en bläs, plus lite vita saker
på benen! Han är oftast ganska pigg, men det varierar.
-
Där min mormor bor, i Vänersborg, rider jag även en kompis medryttarhäst som heter
Taiger när jag är där. Han är en B-ponny, welsh.
-
På det ridlägret jag och min kompis har vart på två gånger, (och vi har bestämt oss för att
stanna där), har jag haft en C-ponny som heter Cindy. Hon är så himla fin, älskar den
ponnyn! Hon är mästare på hoppning, och det är på henne hoppning är som allra roligast.
-
Om ni vill veta något mer är det bara att kommentera eller adda mig på facebook HÄR!
-
Gilbert


Taiger


Cindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela