Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Om sanningen ska fram ..

Publicerad 2011-10-28 23:19:09 i Erica - Vardag,

Morgondagens planering då, hade tänkt att åka en sväng till stan/Farsta med Jennifer och Daniela. Ska shoppa lite för mina sista pengar. Lär behövas, har typ ingenting att ha på mig. Dock har jag fyra lådor full med kläder som jag aldrig använder som man vill ha kvar liksom, hatar sånt.
.
Efter att jag har varit och shoppat lite så måste jag hem, lämna alla saker och samt hämta några saker och sen taggar jag till Enskede och är lite spöke för alla små barn. Haha fan vad roligt det kommer att bli! Synd för er som inte ska gå, ni missar verkligen något kan jag säga.
.
Men nu ska jag kolla lite på tv, ingenting speciellt spännande men aja. Hare gött!
See yha later, aligator!
Kiss & Huggs, Erica.


En failbild på mig och Lesemause i vintras (?) Fotograf: Clara Bergström

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela