Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Laura L.Nykopp

Publicerad 2011-10-25 19:48:08 i Laura - Övrigt,

Hejsan hoppsan!
Jag heter Laura och jag är 14 år (typisk presentationsmening). Jag bor med mina två föräldrar och min tax, Frida på södermalm.

På fritiden är jag i stallet för det mesta (måndag, tisdag, torsdag, lördag och ibland onsdagar & söndagar).
Jag rider två dagar i veckan för Lillemor (måndagar och i dressyrspecialen på tisdagar). Jag sköter (och rider också) även stallets finaste ponny, Madera! ♥ Tävlat några gånger. Är även med i ridskolans Ungdomsektion

Sen får vi inte glömma att nämna bästa hästen i världen, Kastor. Honom rider jag på loven på gotland och har gjort det i snart två år. All kärlek till den guldponnyn ♥

Är det något så är det bara att fråga på!

/Laura

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela