Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

fuck love, before love fucks you.

Publicerad 2011-10-29 10:23:34 i Erica - Vardag,

Tjenare alla underbara människor, hoppas allt är bra med er!
Sitter just nu hemma och har nyss klätt på mig, ska snart till globen med Wilma. Får se vad jag hittar på att köpa, kommer kanske bilder på allt senare.. Om ni vill?
Sover iallafall ikväll hos lilla wilmsen, aaawesome huh? Kommer säkert bara spendera kvällen med allmänt mys. Tror hon snackade om lite godis också, vi får väll se. 

Men nu så måste jag äta frukost för bussen går 57, så liiite brådis här asså! Skriver kanske mera ikväll, annars får de andra "underhålla" er medans jag är borta. 

See yha later, aligator!


Från vänster: Savannah, jag & Wilma loove yha bobies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela