Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Don't wait for the perfect moment. Take the moment and make it perfect.

Publicerad 2011-10-30 23:02:10 i Erica - Vardag,

Tjenare bloggen! 

Har inte hänt så speciellt mycket idag, har varit i stallet och kollat på hopptävlingar där bla. Wilma har tävlade. Hon slutade som tvåa, grattis gömmsan. ♥
Nu sitter jag hemma hos mig tillsammans med Melissa och kollar på Wildkidz, imorgon så ska jag till höstlov skola för ja.. Är man IG barn så är man .. haha igenting man kan göra åt saken liksom. Så Melissa hänkar med en stund sen försvinner hon en timme med Bartek sen kommer hon igen. Sen efter skolan så sticker vi direkt till stallet och där rider jag, vet inte vem men det får vi väll se. Hoppas på Zidane då det gick sååå bra förra gången. 

Men nu så ska jag kolla klart, höres senare. Puss och kram



/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela