Equestriancrew

Iris, Savannah, Erica & Laura

Don't trip over bitches, jump on them.

Publicerad 2011-10-27 20:56:59 i Erica - Tankar & Åsikter,

Stallet idag då var väll helt okej. Maya och jag cyklade till McDonalds och jag fick en glass av henne, dock var den inte tinad, utan den var is - vilket inte var okej!! Nu missade jag liksom en glass, för äta den gick verkligen inte.. Ush, fy och blää!

Tillbaka till stallet, när vi väl kom tillbaka till stallet så var det USEK-möte, pratade och planerade lite till spökrundan. Kommer verkligen att äga ut allting! Anmäl dig vettja!
Tog sen sällskap med Josefina och Clara till tunnelbanan sen, Josefina skulle till andra hållet så tyvärr så skiljdes vi där, men Clara tog jag sällskap med till Gullmars, resten åkte jag lonley. Haha verkligen forever alone.

Aja, känner verkligen att det här blev ett intressant inlägg men jaja. Hare gött people ♥
It's not the goodbye that hurts, it's the flashbacks that follow ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela